20/11/2009
“L’educació com a eina per a eradicar la pobresa”
Educació Sense Fronteres organitza el taller "L'educació com a eina per a eradicar la pobresa" aquest divendres 20 de novembre amb la col.laboración del Consell de Solidaritat i Cooperació i l'Ajuntament de Sabadell. Comptarem amb la presència de Mercedes Sánchez, directora de l'Associació salvadorenya CIAZO.
18.30h Presentació dels Objectius de Desenvolupament del Mil•lenni i la Campanya Mundial per l'Educació. A càrrec de Magdalena Chiurazzi, Educación Sin Fronteras.
19.15h Situació educativa dels infants al Salvador, a càrrec de Mercedes Sánchez de Fundación para la Educación Popular-CIAZO.
Destinataris: estudiants universitaris, treballadors d'ONGD, associacions de dones, associacions d'immigrants, voluntariat i el món de les comunicacions
Lloc: Casal Pere Quart. Rambla 69, baixos. Centre. Sabadell
Amb la col•laboració de Consell de Solidaritat i Cooperació i el Ajuntament de Sabadell